hölgyeim és uraim,

működik!
...és ezért jó!

utolsó felszólítás

vagy kezdjél már magaddal valamit... akármit!

figyelem figyelem!

ha lescrollozol az oldal aljára, ott technikai okokból egy fehér csíkot fogsz találni. ezt SENKI NE PRÓBÁLJA FELSZÍVNI, mivel ismétlem, technikai okok miatt van ott, nem azért, hogy akárki felszippantsa

Mai termés: trike váz, magascsomagtartó

2009.10.05. 16:21 - kru

Címkék: kép trike

Íme hát a mai cucc. A tricikli meghajtásával lesznek még problémák, de találtam már megoldást:

http://www.freepatentsonline.com/3913946.pdf

Addigis tudok krumplit cipelni a magason tökéletes súlyeloszlással.

A bejegyzés trackback címe:

https://magas.blog.hu/api/trackback/id/tr551429361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csikosmacska 2009.10.06. 20:29:48

Ez nagyon királyul néz ki. Elviszel egy körre ha kész? Hozok sört. Amúgy nekem is rögtön az ugrott be, hogy kell egy hátsó, hajtott, közös tengely. De nem osztom az észt, te ehhez jobban értesz.
Tamás

csikosmacska 2009.10.14. 13:52:24

Nekem kéne egy 470mm beépítési magasságú 1,1/8"-os merevvilla. Van hozzá acélcsővem, a régi bringámból. Majd egyszer... ha már te is lábbal hegesztesz.

csikosmacska 2009.10.14. 13:52:57

bocsánat. hegggesztesz.

kru 2009.10.14. 16:44:56

ozi villája eddig nem tört el (kop-kop-kop)...
az a Tamás vagy akivel együtt jártam hegesztésre?:)

csikosmacska 2009.10.16. 22:45:40

Ahaa.
Ám ahogy kicsit utánanéztem a dolgoknak, jó volna a rézzel forrasztást is felvenni a listára.

kru 2009.10.17. 03:12:36

úgy tudom, az amerikaiak ezüsttel, az olaszok rézzel forrasztanak. én nem tudok de kéne.

csikosmacska 2009.10.19. 22:09:23

A nagyon drága csőveket forrasztják nagyon drága ezüsttel, mert alacsonyabb az olvadáspontja.... meg biztos másért is.
Egyelőre az sem volna rossz, ha rézzel tudnánk, Én csináltam egy műhelyasztalt bevonatossal. Nem lett túl szép, de rohadt erős.
Te jársz még a laborba hegeszteni?

kru 2009.10.19. 22:24:18

ja igen a mostani bikemagban olvastam, van benne a Grafitembernek két tanulságos cikke.
a laborban nem hegesztettem már egy ideje, csak TDK-zok ilyen témakörben, meg elkezdek egy volfrámelektródás tanfolyamot.

csikosmacska 2009.10.20. 17:04:23

Nekem meg majd tanítsd meg, ha én leszek a vázépítő-segédmunkatársad (amennyiben felveszel magad mellé mester) :)
Vettem egy 22"-os Kona Smoke 2-9-es acél vázat. (legolcsóbb kategória a konánál, 2008-as széria). Tig hegesztett. Nem valami szép munka, biztos ezen tanulnak az újak, mielőtt a drága csőszettekhez engednék őket, de azért rabul ejtett az acél szépsége. Tovább akartam adni, de annyira tetszik, hogy nem fogom.
Amúgy ebbe kéne hegeszteni egy kurva nagy villát 622-es felnihez. Talán majd a téli "szünetben".
Az AWI tanfolyam hol, mennyi, mikor?


süti beállítások módosítása