hölgyeim és uraim,

működik!
...és ezért jó!

utolsó felszólítás

vagy kezdjél már magaddal valamit... akármit!

figyelem figyelem!

ha lescrollozol az oldal aljára, ott technikai okokból egy fehér csíkot fogsz találni. ezt SENKI NE PRÓBÁLJA FELSZÍVNI, mivel ismétlem, technikai okok miatt van ott, nem azért, hogy akárki felszippantsa

Igazat szól a tesó!

2008.09.01. 19:27 - kru

Címkék: video amcsi

 Végre ráleltem egy videóra, amit már rég kerestem, ráadásul még az előző bejegyzéshez is kapcsolódik, hiszen a srác első szavai így szólanak:

People always ask "how you get up on that thing? how you get down from that thing?" You hear all the time when riding a tallbike.

Hát nem szép, hogy egy ennyire távoli népcsoport, ennyire más kultúra, mégis ugyanazok a gondolatok?:DDDDD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magas.blog.hu/api/trackback/id/tr33643720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wackor · http://wackorblog.hu 2008.09.03. 15:05:28

szevasz. nincs-nincs-nincs. egy darab van még mindig és közeleg a cm. a múlt héten lemaradtam m egy olcsóról a vaterán :( elfelejtettem licitálni .:) remélem sikerül összerakni egyet azért. ötlet nincs?

wackor · http://wackorblog.wordpress.com 2008.09.03. 23:40:39

hella! na sikerült szereznem. már van kettő. a mostani hétvégén nem leszek sajna itthon, de a jövőhéten összeugorhatnánk megbeszélni mit lehet kezdeni velük. köszi

kruger 2008.09.05. 18:05:04

jóó. nekem nem tudsz? lehet h szétszedem az egyik magast és akkor lesz nekem is.

wackor · http://wackorblog.wordpress.com 2008.09.06. 13:12:20

sajnos nincs, ezt is véletlenül adta haver, igazából teljesn használható, szét kell szedni. de ha akad szólok, bár kicsi az esély. aztán modnjál nekem , hogy jövő hétvégén nem tudjuk összehozni nálad? viszem két váz, meg mondod mi kell hozzá, azt beszerzem, stb. ha van gtalk akkor wackor(kukkacc)rabicpontocskaorg on elérsz vagy irjál oda jól.


süti beállítások módosítása