hölgyeim és uraim,

működik!
...és ezért jó!

utolsó felszólítás

vagy kezdjél már magaddal valamit... akármit!

figyelem figyelem!

ha lescrollozol az oldal aljára, ott technikai okokból egy fehér csíkot fogsz találni. ezt SENKI NE PRÓBÁLJA FELSZÍVNI, mivel ismétlem, technikai okok miatt van ott, nem azért, hogy akárki felszippantsa

Update

2011.06.20. 12:50 - kru

Címkék: kép fixi mtb kamenná kolonie

Szombat reggel frissen széjjelfűrészeltem az új vázat, mert olyan érzése volt rajta az embernek, hogy rögvest orra esik. A pontos tervek hiánya bizony megbosszulja magát, de ez egy ilyen műfaj. Szóval a támvillát lecseréltem a montiváz támvillájára, így helyrebillent a rend. A vezetés élménye leírhatatlan, leginkább trükkösfixi-érzést ad.

A Lidliben volt olcsón lakkfesték, így nem átallottam nemzeti színekre pingálni a kész művet. A hagyományokhoz híven halványan megmaradt az alsócső márkajelzése. így néz ki:

A bejegyzés trackback címe:

https://magas.blog.hu/api/trackback/id/tr573000051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BenTomi 2011.06.27. 13:44:08

Szevasz Krüger, 1 hete kipróbáltam Nyehi ápdételt magasát, tehát a régi Margitot és elkapott a magas szél. Már itt vannak előttem a vázlatok és vasam is van nagy választékkal. Nyehinek írtam üzenetet, mutasson már be neked, de még nem válaszolt. Én meg már dumálnék veled a lehetőségekről, stb.
Ja, ívvel hegesztettem már galériát, kerítést kaput stb, TIG-el még nem. A bringáimat meg magam rakom össze.

kru 2011.06.27. 14:01:11

helóheló, nagyon helyes! csakhogy én külföldön tartózkodom, augusztustól leszek elérhető elvileg. ha van flexed addig elkezdhetnéd a vasak végeinek áthatását kivakarni ha már megvannak a tervek és a vasak. egyébként sokan MIG-gel csinálják, meg kézi ívvel is láttam már, bár ez elméletileg csak bázikus elektródával lesz mechanikailag teherviselésre alkalmas.

BenTomi 2011.06.27. 14:08:57

Az augusztus nem is olyan vészes, addig tényleg feltudom darabolni a dolgokat, flexem is van persze.
No viszont akkor utána nézek ezeknek a hegesztési módoknak, mert még tök kínai. :D
Az akácfában egyébként hol tanyázol? Fogasház? Én a Blahán lakom.

Esetleg tudnánk csetelni?

kru 2011.06.27. 15:33:03

ezek az eljárások akkor érdekesek ha sietsz és van a környezetedben fellelhető gép.
az akácfából kiköltöztem, még nem tudom hogy megyek-e vissza, amúgy a fogas melletti romházban voltam. szerintem zuglóban lesz a folytatás.
a kapcsolat felvéve fbn


süti beállítások módosítása